Skip to content
Creare CV Digital Marketing
Creare CV Digital Marketing

Creare CV Digital Marketing. Ați dobândit abilități și ați ales cariera care vi se potrivește. Acum vine partea grea: căutarea locurilor de muncă. Reprezintă o provocare atât pentru un viitor specialist SEO 2020, cât și pentru orice specialist în domeniul marketingului online.

Prin creare CV digital marketing se înțelege un CV care reflectă activitate unui specialist, care poate fi și în domeniul SEO. Acesta poate avea multe referințe în mediul online, dar totuși trebuie menționate în CV. Pentru ca angajatorul să cunoască ce să acceseze.

Un CV excelent te poate ajuta să pui piciorul în ușă. Un CV este esențial pentru a arăta angajatorilor cine sunteți și ce aveți de oferit. Doriți să arătați potențialilor angajatori că sunteți exact persoana potrivită.  Deși fiecare CV va fi diferit pentru fiecare poziție și companie, toate respectă aceleași principii fundamentale.

Amintiți-vă doar aceste cinci elemente esențiale pentru a crea CV-ul perfect. Nu a fost niciodată mai ușor. Pentru a vă înbunătăți abilitățile SEO, vă propunem să citiți un articol despre strategii SEO, care cu siguranță va fi de ajutor în cariera Dvs.

1) Creare CV digital marketing – e despre voi

Mențineți atenția asupra dvs. cu numele dvs. ca titlu al CV-ului și datele de contact.

Nu pierdeți spațiul valoros în care v-ați putea evidenția abilitățile, în loc să-l completați cu un ”Curriculum Vitae” nemaipomenit ca titlu. Amintiți-vă, sunteți produsul și sunteți obiectivul CV-ul dvs. de marketing. Așadar, fă-l să iasă în evidență cu numele tău ca titlu.

Formatul CV-ului este flexibil. Numărul de telefon, e-mailul și orașul de reședință ar trebui să urmeze rapid titlul cu un font mai mic. Întrucât doriți cu siguranță ca angajatorul să vă contacteze, asigurați-vă că cititorul dvs. poate înțelege cu ușurință unde și cum să vă localizeze.

Adăugați un profil LinkedIn sau orice alt site profesionist în partea de sus a CV-ului. Aceste legături permit angajatorului să vă cunoască puțin mai bine și să-i arate că sunteți o persoană reală interesată de poziție.

Ar trebui să includeți un profil profesional în partea de sus a CV-ului dvs. înainte de a enumera experiența și educația dvs. Acesta este un rezumat al abilităților, experienței și obiectivelor specifice pe care le aveți. Vă ajută să oferiți recrutorilor o imagine rapidă a ceea ce va include CV-ul dvs.

Sfat rapid: tratați-vă ca un brand și comercializați-vă!

2) Păstrați CV-ul curat și consecvent

Nimic nu este mai rău decât citirea unui CV nefocalizat și dezorganizat vizual.

Pentru a evita să dați angajatorului dureri de cap, asigurați-vă că verificați dacă conținutul dvs. este corect scris. Este recomandat să nu fie aglomerat cu prea multe fonturi sau designuri vizuale. Să vă prezinte clar abilitățile și experiența.

O modalitate ușoară de a vă curăța CV-ul este să folosiți puncte de gloanțe. Alison Doyle, expert în căutarea unui loc de muncă pentru The Balance Career, spune că ”angajatorul mediu sau managerul de angajare petrece doar câteva secunde căutând CV-ul unui solicitant.

Pentru a obține interviul, trebuie să-ți faci experiența să iasă în evidență – și rapid. O listă cu puncte vă poate ajuta să vă construiți  un CV eficient. Acesta arată angajatorului rapid și ușor că sunteți o alegere bună pentru acest loc de muncă.

Cele mai bune fonturi sunt simple și ușor de citit. Lipiți-vă de Arial, Times New Roman sau Calibri în 10 până la 12 pixeli. Un font de dimensiuni mai mari de 14 – 18 pixeli este bun pentru titluri și subtitluri. Totuși păstrați totul într-un singur stil. Marjele dvs. ar trebui, de asemenea, să fie standardizate.

Infografiile pot arăta adesea dezordonat pe un CV și sunt cel mai bine lăsate în afară.

Specialiștii, spun că, deși design-urile creative pot fi atrăgătoare. Totodată ”sunt o modalitate excelentă de a enerva recrutorii care încearcă să cernă sute de alte aplicații”.

Sfat rapid: păstrați-l scurt, elegant și simplu!

3) Cunoaște-ți audiența

Asigurați-vă că adaptați informațiile pe care le includeți pe CV-ul dvs. în poziția pe care o aplicați. Fiți selectiv cu privire la experiența, voluntariatul și abilitățile pe care alegi să le incluzi. Aveți 10 ani de balet? Probabil că nu este foarte relevant dacă solicitați un loc de muncă în publicitate.

Faceți puțină cercetare și familiarizați-vă cu compania de care sunteți interesat. Familiarizați-vă cu cuvintele cheie pe care le folosesc în documentația lor și în fișele postului și integrați-le în CV-ul dvs. Acest lucru vă va ajuta să arătați recrutorilor că v-ați făcut cercetarea, precum și să vă demonstrați că sunteți potrivit pentru poziția respectivă.

De exemplu, dacă solicitați un specialist SEO sau un post de marketing digital, asigurați-vă că menționați experiența dvs. SEO și SERP, precum și familiaritatea cu PPC.

Jen David, consultant CV la CV Library, consideră că ar trebui să includeți doar experiențe relevante din ultimul deceniu, nu mai târziu.

Scurt și la subiect

După ce ai selectat cu atenție care sunt aspectele abilităților și experienței pe care le vei include în CV-ul tău, ar trebui să fii cât mai scurt posibil. Prin crearea unui CV digital marketing ar trebui de urmărit să fie un rezumat al rolurilor tale de serviciu, numele angajatorilor și datele pentru funcțiile deținute.

Acesta ar trebui să permită unui angajator să vadă rapid și ușor punctele importante, succesele și evoluția carierei tale.

Nu este rău să adăugați pe lista de locuri de muncă o scurtă descriere a poziției și a tipurilor de responsabilități pe care le-ați avut atunci când ați lucrat în ea. Un mic detaliu permite angajatorilor să cunoască tipurile de roluri pe care le cunoști.

Ar trebui să vă enumerați experiențele în ordine cronologică inversă, începând cu cea mai recentă poziție din partea de sus a listei.

Dacă urmați toate aceste sfaturi, nu ar trebui să aveți nicio problemă în crearea unui CV de bază pe care îl puteți personaliza atunci când vizați anumite poziții sau companii. Este ușor să creezi un șablon CV pe care îl poți edita ulterior.

Sfat rapid: enumerați doar experiențe relevante și recente!

4) Numerele și platformele contează

O listă cuantificată de realizări vă va menține CV-ul de marketing digital specific și va arăta abilitățile și dedicația dvs. pentru proiectele trecute.

Next Generation crede că ar trebui să utilizați analize și valori pentru a comunica modul în care ați îmbunătățit afacerea. Spre exemplu cum ar fi creșterea traficului către un site sau veniturile în general. Ar trebui să furnizați și elemente tangibile, cum ar fi o creștere de 20% în traficul organic.

Nu numai că rezultatele cuantificabile vor ajuta CV-ul dvs. să fie mai specific, dar vă oferă oportunitatea de a arăta modul în care abilitățile și etica dvs. de muncă au adus contribuții valoroase la obiectivele anterioare ale angajatorilor.

Dacă evidențiați faptul că traficul organic a crescut pe un proiect în care sunteți implicat, abilitățile dvs. folosind instrumente analitice SEO precum Moz OSE, SEMrush sau Google Analytics vor fi singure. Am scris un articol despre factori SEO, îmbunătățirea traficului organic, care vă poate ajuta.

Nu lăsați nimic până la ghicire – anunțați angajatorul exact cât ați fost implicat și cât ați obținut cu un proiect. Toate acestea vor face ca CV-ul dvs. de marketing digital să fie mult mai personal. Mai specific pentru dvs. și pentru realizările dvs.

Sfat rapid: conectați un portofoliu profesional sau un website asupra căruia ați lucrat!

5) Corectează CV-ul

Ultima, dar cu siguranță nu în ultimul rând, este etapa de corectare. Poate distruge crearea unui CV digital marketing. Deși este ușor să presupunem că nu ați făcut erori, nu strică niciodată să vă întoarceți și să scanați CV-ul dvs. pentru eventuale greșeli.

Dacă solicitați o poziție de marketing digital care conține un volum mare de conținut, doar cel mai rău lucru pe care îl puteți face este să aveți simple erori de sintaxă. Aceste erori vor face angajatorii să creadă că sunteți neatenți atunci când creați conținut. Asta va strica imaginea unui CV altfel bine făcut.

Evitați greșelile simple prin corectarea acestora.

Atenție la erori de ortografie și gramatică. Un alt mod bun de a verifica CV-ul este să îl verificați prin Grammarly, dacă CV-ul este în limba Engleză.

Sfat rapid: cereți unui prieten să vă citească CV-ul. Uneori, având o pereche proaspătă de ochi ajută la prinderea oricăror greșeli posibile!

Concluzie: Creare CV digital marketing

Dacă urmați toate aceste sfaturi, un CV digital marketing va fi mai ușor de citit și va reflecta abilitățile dvs. Acum tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe butonul de trimitere.

Să sperăm că este primul tău pas către acel râvnit interviu personal, în care puteți convinge cu adevărat publicul că sunteți cel mai bun candidat pentru acest post. Mult noroc!

Deveniți un profesionist în marketing digital certificat și aflați cum să scrieți CV-ul perfect pentru a ieși în evidență din mulțime.

Back To Top
Search