Skip to content
Marketing de conținut 2020

Marketing de conținut 2020. Poate sa întâmplat să vânați cele mai noi bilete la film, sau cele mai bune smartphone-uri cu Siri? Ei bine, acest lucru nu mai este o noutate. Pentru mulți a devenit o obișnuință. Așa că nu mai este nimic ciudat în faptul că o persoană vorbește cu prietenul său artificial la smartphone.

Prin asta se vede ceea ce se știa demult de către producătorii de device-uri. Tot mai mulți oameni conectați caută conținut în zilele noastre. Din acest motiv marketingul de conținut capătă tot mai mare importanță raportat la consumul de content online. Astfel promovarea SEO reprezintă un punct de plecare pentru orice strategie de marketing de conținut și advertoriale.

Marketing de conținut 2020

Așadar, dacă ești un proprietar de afacere trebuie să te gândești la ceea ce face căutarea sau cercetarea de conținut atât de importantă. În mod obișnuit nu este mare filosofie. Trebuie să te gândești doar la un singur lucru.

Care este metoda preferată pe care oamenii o aleg în timp ce caută conținut?

Introduci o interogare în bara de căutare Google? Sau poate îl întrebi pe Siri sau Alexa?

Ei bine, ca majoritatea celor 60% dintre persoanele care folosesc internetul în toată lumea, va fi o combinație între ele. Marketingul de conținut este dependent în mod inevitabil de schimbarile SEO 2020.

În mod surprinzător, este posibil să căutați conținut folosind căutarea vocală, dar conținutul propriei mărci nu va fi sincronizat cu posibilitatea de a face o căutare vocală.

Aceasta poate fi o problemă uriașă atunci când încercați să ajungeți la consumatorii conectați.

Obținerea de asistență prin marketing de conținut

Semnificația marketingului de conținut este la fel de importantă ca și câștigarea și menținerea clienților în anul în curs. Poate că în anii următori importanța aceasta se va dubla. Cu toate acestea, apar și niște costuri mai mari. Ai putea lua în calcul și consulatrea unui specialist SEO, care reprezintă temelia marketingului de conținut.

Acum, conținutul continuă să se prolifereze și traficul de căutare organică continuă să crească. Tendințele tehnologice vor face ca până și marile mărci să ajungă într-o zonă de risc. Există o creștere extinsă a concurenței în toate domeniile.

Marketingul de conținut este aspectul de care brandurile nu se pot lipsi.

Strategiile marketingului de conținut în 2020

Următoarele, sunt cele trei strategii majore pe care brandurile ar trebui să le utilizeze pentru creșterea relevanței, atingerii și păstrării rezonanței. Din acestea se va urmări obținerea cât mai multor valori din marketingul de conținut. Valori ca vor duce la consolidarea mărcii în rândul propriilor clienți, dar și cel al concurenței.

Orientarea spre căutarea vocală

Căutarea vocală, care înseamnă a vorbi direct cu dispozitivul dvs. inteligent mai degrabă decât să tastați în bara de căutare. După ultimele tendințe acesta devine tot mai frecventă. Fără îndoială, este unul dintre cele mai mari procente ale căutărilor Google și devine tot mai populară.

Conform studiilor efectuate de Google în anul 2016, s-a arătat că mai mult de 20% din toate căutările de pe telefoanele mobile sunt în modul vocal. Se estimează că până în 2020 această cifră se va ridica la 60% din căutările active.

Deci, cum se raportează strategiile de marketing de conținut la căutarea vocală? Ei bine, există câteva lucruri pe care trebuie să le înțelegi.

Primul lucru este că, căutarea vocală depinde de limbajul natural. Deci, accentul tău trebuie să fie pus pe expresii long tail, cuvinte cheie sau chiar propoziții complete.

În al doilea rând, trebuie să optimizați conținutul pentru motorul de căutare la căutările locale. De ce? Ei bine, căutarea vocală este oarecum de trei ori mai mare să ajute în mod natural.

În sfârșit trebuie să vă concentrați pe furnizarea de răspunsuri la întrebările conversaționale la care clienții vor dori să răspundă. Acest lucru se face prin crearea de pagini cu întrebări frecvente și chiar conținut foarte bine direcționat.

Adăugarea transparenței în toate aspectele procesului de marketing de conținut

Un lucru trebuie să-l știți despre consumatorii conectați. Aceștia apreciază autenticitatea și transparența foarte puternic în comparație cu generațiile anterioare.

În ceea ce privește startegia de creare a conținutului, oamenii doresc să vadă marca dvs. ca fiind transparentă, autentică și performantă. Toate acestea trebuie îndeplinite chiar înainte de a atinge butonul de ”achiziție”.

Deci marketingul de conținut este unul dintre cele mai bune moduri de a transmite acest lucru. În continuare sunt câteva sfaturi principale pe care le puteți urma.

Creați și scrieți postări pe blog care pot evidenția importanța responsabilității sociale corporative a dvs. În plus trebuie să vă gândiți la diferite standarde etice pe care ar trebui să le utilizați pentru alegerea furnizorilor.

Participați la conversațiile de resort relevante și importante care sunt prezente pe social media. Important este ca acestea să se plieze cu ușurință pentru valorile mărcii dvs. Trebuie să vă asigurați că marca dvs. are definite anumite valori și atribute care contribuie semnificativ în formarea identității sale.

Cu toate acestea dacă aveți probleme cu orice altceva în afară de ”pitch marketing”, recomandarea este să rămâneți în afara conversației.

Crearea și implementarea unei interacțiuni personalizate

Știați că, consumatorilor conectați le plac întotdeauna anumite tipuri de personalizări? Acest lucru nu era atât de cunoscut acum trei sau patru ani. Deci dacă utilizați inteligența artificială și învățarea automată (cu ajutorul diferitor instrumente) pentru strategiile de marketing de conținut, acesta poate fi puternic și excelent.

Inteligența artificială poate digera o cantitate imensă de date. Prin analiza lor, se pot obține informații valoroase despre nevoile clineților. Și mai ales, unde aceștia își petrec timpul online.

Sunt câțiva pași pe care îi puteți urma. Deveniți foarte specific. Asta datorită diferitor categorii și etichete specifice. Dezvoltați e-mailuri de marketing care solicită recenzii.

Încercați să interacționați cu clienții folosind diferite platforme, precum și să răspundeți la întrebările acestora când vin.

Viitorul marketingului de conținut în 2020

Procesul strategiei de marketing de conținut nu ”fuge” nicăieri. Acesta este integrat în strategia de marketing online. S-ar putea să fii surprins să știi, că va duce o viață nouă. Viață în care este vorba despre consumatorii conectați.

Dumeavoastră vă cunoșteți cel mai bine marca și caracteristicile acesteia. Dacă ați fost reticent cu privire la strategiile de marketing de conținut acum este momentul. Momentul de a crește investițiile pe care le faceți în strategia de marketing de conținut a brandului dvs.

Toate acestea, doar pentru a putea oferi clienților dvs. ceea ce ei doresc. În caz contrar, alegerea acestora se va îndrepta nemijlocit spre alte mărci.

Back To Top
Search