Skip to content
Clinica, elementele esențiale pentru începere și dezvoltare
Clinica, elementele esențiale pentru începere și dezvoltare

Clinica, elementele esențiale pentru începere și dezvoltare. Care sunt primii pași către deschiderea propriei clinici și cum să o dezvolți?

Deschiderea propriei clinici medicale este o cale pe care mulți profesioniști o preferă. Deși e un pas interesant, poate deveni destul de provocator și obositor. Există o serie de obstacole care trebuie gândite și tratate cu mare atenție.

Cu toate acestea, situația nu ar trebui să vă împiedice să acceptați provocarea. Una dintre cele mai bune modalități de a vă asigura o afacere de succes este să veniți cu un plan clar și detaliat încă de la început.

Acest plan trebuie să cuprindă repere bine definite pentru dvs. Pentru a vă ajuta, am creat în acest articol de blog un ghid pas cu pas pentru a vă înființa clinica medicală mult visată.

Cele trei elemente de bază pentru clinica medicală

Pentru început, trebuie să afirmăm că nu există o formulă universală pentru începerea unei afaceri medicale. S-ar putea să optați pentru un consultant profesionist. Acesta cunoaște capcanele și provocările și vă poate sfătui în ceea ce privește asigurarea pentru malpraxis medical și despăgubirea lucrătorilor.

Începuturile variază în funcție de specialitate, în timp ce unele legi și reglementări diferă de la stat la stat. Pe de altă parte, elementele de bază rămân aceleași. Să ne uităm la câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când vă deschideți propria clinică.

1. Finanțarea

Unul din primii pași este găsirea unei surse de încredere pentru fondurile dvs. Puteți opta pentru mai multe opțiuni, de la bănci și instituții financiare la familie sau prieteni.

Fiecare dintre acestea are propriile avantaje și dezavantaje care trebuie analizate în detaliu. Este important să alegeți cea mai potrivită soluție pentru nevoile dvs. și care se va dovedi profitabilă pe termen lung.

Numai cu un back-up puternic vă puteți concentra asupra dezvoltărilor ulterioare ale clinicii dvs.

2. Achiziționarea de echipamente

Odată ce ați găsit sursa perfectă de finanțare trebuie să începeți să puneți împreună cerințele de bază pentru clinica dvs. Alegerea echipamentului medical potrivit și a unor consumabile medicale este o sarcină pe care mulți nu o iau în serios.

Tipul de produse și de unde le obțineți vă pot crea sau nu bătăi de cap. Trebuie să vă asigurați că primiți consumabile medicale și echipamente de la distribuitori sau producători verificați.

Aceștia sunt fiabili, oferă produse de calitate și sunt cunoscuți pentru serviciile lor. Verifică întotdeauna furnizorii de servicii medicale și în mediul online. Cine știe peste ce informații interesante poți da în timpul acelor căutări…

3. Personalul din clinica medicală

Un alt aspect important este să vă îndreptați atenția spre personalul clinicii. Fără un personal informat, bine pregătit și talentat, conducerea clinicii pe cont propriu nu poate funcționa niciodată pe termen lung.

Aveți nevoie de oameni care își pot asuma responsabilitatea și își pot îndeplini sarcinile fără supraveghere. Asigurați-vă că responsabilitățile sunt trasate și că există un flux în funcționare între personalul clinicii.

Alte lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când planificați propria clinică includ:

  • planificarea construcțiilor;
  • contractele medicilor;
  • strategiile de marketing.

Aceste procese durează, în general, ceva timp. Ar trebui să fie implementate imediat ce ați terminat cu planul de afaceri.

Importanța unei strategii de marketing

A avea o strategie de marketing eficientă și de impact este la fel de importantă și pentru o unitate medicală care funcționează deja de multă vreme.

Pentru a vă asigura că notorietatea dvs. crește odată cu trecerea timpului și că sunteți capabil să câștigați din ce în ce mai mulți clienți trebuie să parcurgeți anumite etape.

Clinica dvs. ar trebui să ofere servicii de primă clasă la tarife rezonabile. În acest mod, pacienții nu vor ezita să vină la dvs. ori de câte ori este necesar.

Este de la sine înțeles că, deși trebuie să mențineți o relație bună cu pacienții dvs. existenți, trebuie să vă concentrați asupra atragerii de noi pacienți și să vă dezvoltați clinica.

Să aruncăm o privire la câteva dintre modalitățile prin care puteți crește vizibilitatea clinicii:

1. Publicul țintă

E foarte important să înțelegeți clar tipul de pacienți pe care clinica îl atrage. Există o serie de variabile implicate aici, cum ar fi:

  • specialitatea clinicii;
  • grupul de vârstă în care se încadrează majoritatea pacienților;
  • sexul și profesia pacienților.

Puteți studia clienții existenți pentru a colecta aceste date.

Odată ce obțineți rezultatele, este mai ușor să concepeți tehnici de marketing și programe de recomandare în funcție de ce clienți aveți. Se va dovedi o tehnică foarte eficientă pentru a vă spori acoperirea și a vă extinde afacerea.

2. Echipă calificată pentru clinica medicală

Prima interacțiune a pacientului la clinică este cu personalul și echipa dumneavoastră. Înainte ca el sau ea să ajungă la dvs. au experimentat deja confortul și profesionalismul locației prin intermediul membrilor echipei.

Este absolut esențial să vă instruiți personalul pentru a crea o primă impresie excelentă și pentru a răspunde tuturor cerințelor pacientului cu convingere deplină.

Personalul trebuie să fie pe deplin conștient de tot ceea ce aveți de oferit și de modul în care poate ajuta pacientul cu problemele sale. Doar prin intermediul echipei poți crea o experiență sănătoasă și confortabilă pentru pacienți și să te asiguri că vor reveni la tine în viitor.

3. Urmăriți reacțiile pacienților

Majoritatea clinicilor medicale tind să cheltuiască aproape 90% din resurse pentru atragerea de pacienți noi. Pe de altă parte, păstrarea clienților existenți e una dintre cele mai simple modalități de a vă asigura că afacerea dvs. crește.

Nu numai că vă oferă clienți obișnuiți și de încredere, dar este și un mod foarte rentabil de a asigura o clientelă fixă. Dacă clienții sunt mulțumiți de serviciul dvs., aceștia vor transmite doar cuvinte de laudă în cercul lor.

Nimic nu funcționează mai bine decât cuvintele oamenilor și experiența personală în ceea ce privește instituțiile cu profil medical. Astfel, cresc automat șansele de a obține noi clienți, în viitor.

4. Website adaptat pentru telefoanele mobile

Nu vă puteți permite să aveți un website învechit în zilele noastre. E esențial să aveți o pagină ușor de utilizat și care este interactivă pentru a obține mai mulți clienți.

Aproape toată lumea accesează internetul prin intermediul telefoanelor mobile. A avea un website care nu e conform standardelor actuale va duce cu siguranță la pierderea unui număr mare de pacienți.

Situația se reflectă în mod negativ asupra afacerii dvs. și dă impresia că clinica este veche și regresivă. Prin urmare, mențineți o actualizare regulată a website-ului dvs. și păstrați-l interactiv.

Nu știți cum trebuie să faceți asta? Aveți nevoie de servicii în link building și advertoriale? Tot ce trebuie să faceți e să intrați în contact cu noi! Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp posibil.

Concluzie

Lumea în care trăim e în continuă schimbare. Pentru a ține pasul cu vremurile trebuie să ne adaptăm schimbărilor. Trebuie să vă revizuiți periodic strategia de funcționare și de marketing.

Este important să analizați potențialul de creștere și execuția acesteia. S-ar putea să fie benefic să dezvoltați o relație cu un pacient ce are potențial de creștere.

Vă va permite să îmbunătățiți serviciile și produsele existente. În plus, puteți să vă concentrați asupra modului de a atrage noi clienți pentru clinica dvs. medicală.

Back To Top
Search